Používáme cookies k vytváření skvělých statistik a na míru ušitých nabídek jinde na internetu a k vylepšení našeho webu.
Pokud neutíkáte, předpokládáme, že s cookies souhlasíte. Nastavit parametry cookies  

Smluvní podmínky

1. Kdo jsme?

CAPITAINE TRAIN SAS působí pod obchodním názvem Trainline, zjednodušená akciová společnost s akciovým kapitálem ve výši 118 513,94 eur a se sídlem v Paříži (75009) – 20 rue Saint-Georges. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku Paříže pod číslem 512 277 450, evropské DIČ: FR58512277450 (dále jen „Trainline Europe“ nebo „my“, „naše“, „nás“).

Můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení kliknutím na následující odkaz – www.trainline.cz/support

Na webových stránkáchwww.trainline.cz(dále jen „webové stránky“) a mobilních aplikacích iOS aAndroid (dále jen „mobilní aplikace“) vám Trainline Europ umožňuje zobrazit jízdní řády a ceny jízdenek na zvolenou trasu a rezervovat jízdenky přímo na webových stránkách a v mobilních aplikacích (dále jen „rezervační služba“). Trainline působí pouze jako oficiální zástupce provozovatelů uvedených v tomto dokumentu. Trainline neposkytuje dopravní služby a zodpovídá pouze za poskytování rezervační služby v rozsahu stanoveném těmito Smluvními podmínkami.
Rezervační službu nabízíme všem osobám, fyzickým i právnickým, s právní způsobilostí, pravomocí nebo s povolením rodičů zadat objednávku na webových stránkách nebo v mobilních aplikacích (dále jen „zákazník“, „uživatel“, „vy“ nebo „vaše“).
Použití této rezervační služby se řídí těmito všeobecnými podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů (dále jen „Smluvní podmínky“). Při návštěvě, prohlížení nebo používání našich webových stránek i mobilních aplikací a při zadávání rezervací potvrzujete, že jste si přečetli tyto Smluvní podmínky, rozumíte jim a souhlasíte s nimi. Pokud s nimi nesouhlasíte, tuto rezervační službu prosím nepoužívejte.

Souhlasíte s použitím e-mailové služby pro přenos vámi vyžádaných informací o uzavření nebo plnění smlouvy s Trainline Europe.

2. Naši provozovatelé

2.1. Rezervace s Trainline Europe

Cesty rezervované na těchto webových stránkách nebo mobilních aplikacích jsou poskytovány výhradně několika provozovateli železniční a silniční dopravy (dále jen „provozovatelé“) a Trainline Europe prodává jízdenky na tyto cesty přes tuto rezervační službu (dále jen „jízdenky“).
Přes tuto rezervační službu se prodávají pouze jízdenky prodávané těmito provozovateli. Spoje nabízené jinými provozovateli se neobjeví ve výsledcích vyhledávání.
Upozorňujeme, že jízdenky získané přes tuto rezervační službu podléhají smluvním podmínkám příslušných provozovatelů. Ty si můžete přečíst v průběhu objednávání a před provedením platby.

2.2. Rezervace přes služby třetích stran

Ve výsledcích vyhledávání můžeme nabídnout přímý odkaz na rezervační stránky jiných poskytovatelů, kde si budete moci zakoupit požadované jízdenky a učinit rezervaci. Všechny smlouvy týkající se cestovních produktů zarezervovaných na stránkách externích poskytovatelů jsou uzavřeny mezi vámi a daným poskytovatelem a platí pouze jeho smluvní podmínky. Žádosti o zrušení nebo změnu takových rezervací musí být řešeny přímo s těmito externími poskytovateli.

3. Jak rezervační služba funguje

Cílem rezervační služby je poskytovat vám informace o jízdenkách nabízených provozovateli a umožnit vám si tyto jízdenky zarezervovat. Tyto informace vám nabízíme zdarma.

3.1. Zákazník

Abyste mohli rezervační službu používat, můžete se rozhodnout otevřít si osobní účet (dále jen „účet“) nebo také můžete rezervační službu používat jako host.
Trainline Europe si vyhrazuje právo zamítnout otevření účtu nebo přístup k rezervační službě z jakýchkoli zákonných důvodů.

Při registraci osobních údajů během tvorby účtu musí být vámi poskytnuté povinné údaje správné a úplné a musíte je pravidelně aktualizovat. V případě, kdy je ověřovacím procesem pověřen externí poskytovatel služeb (konkrétně Facebook), musíte po automatickém vytvoření účtu zkontrolovat správnost údajů.

Po vytvoření účtu zadáte osobní heslo. Tímto přebíráte výhradní a plnou zodpovědnost za používání tohoto hesla a zavazujete se uchovat jej v důvěrnosti. Pokud dojde ke ztrátě nebo krádeži hesla, nesete odpovědnost vůči Trainline Europe za negativní následky této ztráty nebo krádeže a musíte co nejrychleji kontaktovat Trainline Europe. V případě, kdy je ověřovacím procesem pověřen externí poskytovatel služeb (konkrétně Facebook), budou k vaší identifikaci použity vámi zvolené identifikátory u těchto provozovatelů.
Prohlašujete, že rezervační službu používáte výhradně pro osobní a nekomerční účely a pouze pro svou vlastní potřebu nebo pro jinou osobu (fyzickou nebo právnickou), jejímž jménem a v jejímž zastoupení máte právo jednat. Toto prohlášení se netýká služby Trainline for Business . Prohlašujete také, že jste majitelem platebního prostředku nebo bankovních údajů nebo jste oprávněni je používat k platbě objednávky zadané na našich webových stránkách či mobilních aplikacích nebo všech dlužných částek vůči společnosti Trainline Europe.

Automatické použití (skripty, roboti atd.) našich webových stránek a mobilních aplikací je zakázáno a může vést k dočasnému uzavření účtu. Musíte se ujistit, že e-mailová adresa poskytnutá společnosti Trainline je správná a že naše e-maily nejsou blokovány vaším poskytovatelem internetových služeb nebo přesměrovány do složky se spamy.

3.2. Cestující

Můžete rezervovat jízdenky pro skupinu lidí (dále jen „cestující“ včetně jedinců). Pokud u nás máte otevřený účet, můžete do profilu přidat tolik cestujících, kolik chcete. Nesete odpovědnost za poskytnuté osobní údaje jednotlivých cestujících a musíte získat od těchto cestujících svolení k použití jejich údajů. Protože tyto údaje jsou nezbytné k vydání jízdenek provozovateli, Trainline Europe nenese odpovědnost za vydání jízdenky se špatnými údaji, pokud jste tyto údaje poskytli vy.
Trainline Europe připomíná, že věrnostní a slevové karty jsou všeobecně výhradně osobní, a musí být tedy vyplněny pro správné cestující. Podrobné znění pravidel najdete ve smluvních podmínkách jednotlivých provozovatelů.

3.3. Popis rezervačního procesu:

Pokud u nás máte otevřený účet, proces rezervace jízdenek probíhá v několika rychlých krocích:

  1. Nejdříve zadejte nezbytné informace o své cestě: můžete uvést výchozí a cílovou stanici, zvolit nebo přidat cestující, kteří s vámi pojedou, a vybrat si datum cesty.
  2. Pak se vám zobrazí výsledky vyhledávání jízdenek se všemi dostupnými odjezdy. Zde si můžete vybrat odjezd, který vám nejvíce vyhovuje. V závislosti na provozovateli drah si můžete vybrat cestovní třídu, zadat preferované sedadlo a zvolit další možnosti (podle nabídky) jako zavazadlo navíc, občerstvení ve vlaku nebo rezervaci přepravy kol. Poté klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ a odtud budete mít možnost zopakovat stejný postup pro zpáteční jízdenku, nebo v případě jednosměrné cesty přejít do košíku. Jízdenka zůstane v košíku uložená po uvedenou dobu; to znamená, že cenu a sedadla máte garantovanou do uplynutí stanovené doby (více informací o Deutsche Bahn a autobusových jízdenkách, viz odstavec 3.3).
  3. Poté přejděte k platbě kliknutím na tlačítko „Zaplatit“ v nákupním košíku.
  4. Zde budete mít možnost zvolit si požadovaný způsob platby a zadat platební údaje (podle potřeby), přijmout smluvní podmínky společnosti Trainline Europe a daných provozovatelů. Platbu dokončíte pomocí tlačítka „Zaplatit“. V závislosti na vašem konkrétním způsobu platby budete možná muset projít ověřením platby v 3D Secure a zadat předem zvolené heslo nebo SMS kód, který vám pošle banka.
  5. Poté se zobrazí potvrzení, že platba proběhla úspěšně, popř. budete mít možnost uložit si kartu na účtu pro budoucí potřebu. Po kliknutí na tlačítko „OK“ budete přesměrováni na oddíl „Jízdenky“ ve vašem účtu, kde je uveden itinerář vaší cesty a kde si také můžete jízdenku vytisknout (v případě e-jízdenky). Také si můžete zobrazit všechny ostatní budoucí cesty nebo cesty, které již proběhly.

Pokud si rezervujete jízdenku bez účtu jako host, proběhne rezervace následovně:

  1. Zadejte všechny údaje potřebné k vyhledání jízdenky: výchozí a cílovou stanici, datum cesty a poskytněte údaje jednotlivých cestujících (věk, popř. věrnostní nebo zákaznickou vlakovou kartu).
  2. Pak se vám zobrazí výsledky vyhledávání jízdenek se všemi dostupnými odjezdy. Můžete si vybrat odjezd, který vám nejvíce vyhovuje. V závislosti na provozovateli drah si můžete vybrat cestovní třídu, zadat preferované sedadlo a zvolit další možnosti (podle nabídky) jako zavazadlo navíc, občerstvení ve vlaku nebo rezervaci přepravy kol.
  3. Poté klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ a odtud budete mít možnost zopakovat stejný postup pro zpáteční jízdenku, nebo v případě jednosměrné cesty budete přesměrováni na novou stránku, kde zadáte všechny povinné údaje pro jednotlivé cestující. Budete moci uvést e-mailovou adresu, kam vám po dokončení platby zašleme jízdenku a potvrzení rezervace. Potom klikněte na „Rezervovat“ a zobrazí se potvrzení a přehled rezervace. Jízdenka zůstane uložená do uvedené doby, načež její platnost vyprší a bude automaticky vymazána (více informací o Deutsche Bahn a autobusových jízdenkách, viz odstavec 3.3).
  4. Pokud si přejete v rezervaci pokračovat, přejděte k platbě kliknutím na tlačítko „Zaplatit“. Otevře se nové okno, kde si můžete zvolit požadovaný způsob platby a zadat další informace (v případě potřeby). Budete vyzváni k přijetí smluvních podmínek společnosti Trainline Europe a daných provozovatelů. Platbu dokončíte pomocí tlačítka „Zaplatit“. V závislosti na vašem konkrétním způsobu platby budete možná muset projít ověřením platby v 3D Secure a zadat předem zvolené heslo nebo kód zaslaný ve formě SMS.
  5. Po dokončení platby se zobrazí potvrzení, že platba proběhla úspěšně. Kliknutím na „OK“ budete přesměrováni na stránku s potvrzením rezervace, kde je uveden itinerář vaší cesty a e-mailová adresa, na kterou byl odeslán e-mail s potvrzením a jízdenka (podle typu jízdenky).

3.4. Výběr jízdenek

Trainline Europe přistupujte velmi zodpovědně k zobrazení a popisu výsledků vyhledávání. Navzdory našim snahám a z důvodu, že uvedené ceny ve výsledcích vyhledávání nám poskytují provozovatelé, však nejsme schopni zaručit, že všechny informace v naší rezervační službě (včetně jízdních řádů, aktuálních dat a jízdného) budou správné.
S ohledem na fungování cenového systému provozovatelů se mohou ceny kdykoli změnit, zejména v době mezi zobrazením výsledků vyhledávání a jejich konečným výběrem před platbou. Proto vám sdělíme dobu, do kdy budete mít po výběru jízdenek garantované jízdné a sedadla. Upozorňujeme, že ceny společnosti Deutsche Bahn a autobusových jízdenek nemůžeme garantovat, a v případě rozdílu mezi cenou zobrazenou v košíku a skutečnou cenou jízdenky v době platby vás Trainline Europe na tento rozdíl okamžitě upozorní a zruší platební proces, peníze v hodnotě těchto jízdenek vám nebudou odečteny z účtu a jízdenky nebudou vydány.
Společnost Trainline Europe nabízí jízdenky, které jí provozovatelé dovolí prodávat na internetu; v nabídce mohou být i jiné produkty, ty však budou označeny jako „Nedostupné“.

3.5. Způsob platby

Pokud u nás máte otevřený účet, můžete zaplatit všechny jízdenky v košíku nebo jenom některé. Pokud u nás účet otevřený nemáte, musíte zaplatit všechny jízdenky v košíku, ale jednotlivé jízdenky se dají z košíku snadno odstranit.

Přijímáme následující způsoby platby:

Provozovatelé vlaků iDTGV a OUIGO si zpracovávají platby sami a přijímají pouze platby bankovní kartou (debetní karta, Visa a Mastercard) a přes Apple Pay.

Ceny jsou uvedeny v eurech a zahrnují všechny daně.
Před uskutečněním platby musíte potvrdit přijetí těchto Smluvních podmínek a všech smluvních podmínek jednotlivých provozovatelů prodávajících dané jízdenky.
Při platbě bankovní kartou, Amex BTA nebo kuponem platbu dokončíte kliknutím na tlačítko „Zaplatit nyní“. Celková částka k zaplacení se zobrazí v tlačítku. V případě platby přes PayPal a Apple Pay musíte kliknout na „zaplatit nyní přes PayPal“ nebo „zaplatit nyní přes Apple Pay“ a postupovat podle pokynů, uvedených v okně, které se otevře.

Platba je plně zabezpečeny přes protokoly TLS 1.0 / 1.1 / 1.2 (SSL), v závislosti na vašem prohlížeči nebo mobilním zařízení.

Objednávka se považuje za dokončenou, jakmile zákazník obdrží e-mail s potvrzením o přijetí objednávky a po zaplacení celé částky. Trainline Europe si vyhrazuje právo zrušit nebo zamítnout zákaznické objednávky v případě nesrovnalostí s platbou předchozí objednávky.

Pokud se rozhodnete platit za jízdenku kreditní nebo debetní kartou, která není vázaná na účet v eurech, budete zodpovědní za úhradu směnných poplatků (např. marží a provizí). Tyto směnné poplatky se také mohou účtovat při změně jízdenky nebo vrácení jízdného.

Po úspěšném dokončení platby máte možnost se bezpečně zaregistrovat a uložit si údaje platební karty na účtu zaškrtnutím políčka k tomu určeného. Takto nebudete muset v budoucnu zadávat bankovní údaje znovu. V nastavení účtu si můžete kdykoli zobrazit seznam registrovaných karet nebo je vymazat.

3.6. Vyzvednutí jízdenky

Po provedení platby a po potvrzení objednávky vám Trainline Europe pošle informace o tom, jak si jízdenku vyzvednout. Trainline Europe se zavazuje udělat vše pro to, aby zákazníkovi jízdenky dodala co nejrychleji po platbě, před odjezdem vlaku a nejpozději do 48 hodin. V případě jízdenek vydaných společnostmi iDTGV a OUIGO vám jízdenky pošle e-mailem samotný provozovatel.
Pokud vám nebudou jízdenky dodány do 48 hodin od potvrzení objednávky z důvodů jiných než vyšší moci nebo zákazníkova pochybení, můžete písemně požádat o zrušení objednávky. Zaplacená částka vám bude vrácena nejpozději do 14 dní od doručení písemné žádosti o zrušení objednávky.

V době nákupu vám sdělíme, jakou formou vám budou jízdenky doručeny. Při koupi jízdenky jsou v košíku, popř. v potvrzovacím e-mailu uvedeny pokyny k vytištění a způsobu použití jízdenky. Pečlivě se těmito pokyny řiďte. Konkrétně se jedná o tyto způsoby použití:

Pro více informací o typu jízdenek vydávaných provozovateli doporučujeme přečíst si smluvní podmínky těchto provozovatelů.
Dbejte na to, abyste měli jízdenku před nástupem do dopravního prostředku. Pokud nebudete moci předložit platnou jízdenku na třídu a službu, kterou využíváte, budete muset na palubě zaplatit příslušnou částku a navíc pokutu, která vám může být při této příležitosti udělena.
Pokud společnost Trainline Europe uvedla jinak, jízdenky jsou nepřevoditelné. Zajistěte, aby nikdo jiný nezískal kopii vaší jízdenky, popř. si ji vytiskl.

3.7. Kupony

Abyste mohli použít kupon, tedy dobropis připsaný na váš účet (dále jen „kupon“), musíte mít u nás otevřený účet. Nedá se vyměnit, ani proplatit, ani převést na jinou osobu.

3.7.1. Jak získat kupon

Kupon můžete získat výměnou za níže uvedené položky a v souladu s podmínkami, které platí pro jednotlivé položky:

  • Chèque-Vacances
  • Bon Voyage SNCF [cestovní kupon od SNCF]
  • Bon Thalys [Thalys Voucher]
  • Bon Billet de train SNCF [kupon na vlakovou jízdenku od SNCF]
  • Bon de Réduction Voyageur SNCF [slevový kupon od SNCF]
  • Bon de Caisse SNCF [peněžní kupon od SNCF]
  • Bon de Compensation Fréquence SNCF [kupon pro pravidelné cestující od SNCF] a
  • Chèque Cadeau SNCF [dárkový kupon od SNCF].

Získaný kupon má stejnou hodnotu jako vyměněné položky. V případě Bon de Caisse SNCF je kupon platný po dobu jednoho roku od data vystavení. V ostatních případech má získaný voucher stejnou dobu exspirace jako vyměněný voucher.

Musíte poslat všechny kupony, které si přejete vyměnit, na sídlo společnosti Trainline Europe (nejlépe doporučeně) s uvedením svého jména, příjmení a e-mailové adresy, jak jsou uvedeny ve vašem osobním účtu. K dopisu musíte přiložit řádně vyplněný formulář, který získáte zde (pro přístup k formuláři se musíte přihlásit do svého účtu). Musíte být majitelem kuponů, které posíláte. Po obdržení dopisu a ověření jeho platnosti vám bude do 30 dnů na účet připsána hodnota kuponů.
Kupon můžete také získat jako obchodní gesto společnosti Trainline Europe. Získaný kupon je platný po dobu jednoho roku od data vystavení. Během reklamních akcí pořádaných společností Trainline Europe nebo jejími partnerskými firmami můžete získat kupony v rozsahu jeden kupon na osobu a na domácnost a doba platnosti se může lišit. Veškeré pokusy tento limit obejít mohou vést k uzavření příslušného zákaznického účtu a Trainline Europe si vyhrazuje právo požadovat peněžní náhradu za hodnotu kuponů, které byly získány a použity neoprávněně.

3.7.2. Platba kuponem

K platbě objednávky můžete použít jeden nebo více kuponů.

V případě vrácení jízdného u jízdenky, která byla částečně nebo plně uhrazena kuponem, obdržíte nový kupon platný po dobu 90 dnů. Hodnota takového kuponu nesmí převyšovat celkovou hodnotu kuponů použitých v době nákupu. Zbývající částka bude proplacena vámi použitým platebním způsobem.

3.7.3. Kompatibilita kuponů

Kupony společnosti SNCF jsou kompatibilní s těmito provozovateli: Thalys, Eurostar, Lyria a Renfe-SNCF.

Kupony společnosti Thalys můžete použít pouze k rezervaci jízdenek společnosti Thalys.
Upozorňujeme také, že provozovatelé iDTGV a OUIGO nepřijímají za své objednávky platbu kupony.

4. Nárok na kompenzaci

Někteří provozovatelé nám bohužel ne vždy dovolí zpracovat zrušení objednávky a kompenzaci / vrácení jízdného v případě zpožděné nebo zrušené cesty; provozovatele musíte kontaktovat přímo. Pokud nám provozovatelé dovolí jejich jménem zrušit jízdenku nebo vrátit jízdné či poskytnout kompenzaci, uděláme to. V opačném případě vám poskytneme údaje náležitého provozovatele a budete se muset domáhat nároku přímo u této společnosti. Informace jsou uvedené v následující tabulce:

Provozovatelé Zeměpisná adresa Adresa pro uplatnění nároku Odkaz na smluvní podmínky provozovatelů
SNCF 2, place aux Étoiles, 93200 Saint-Denis, Francie Service Relations Clients SNCF – 62973 ARRAS
nebo
http://www.sncf.com/fr/services/service-client/formulaire-reclamation
http://www.sncf.com/fr/engagements/conditions-generales-voyageurs

 

Lyria 25, rue Titon, 75011 Paris, Francie Pokud byl prodán přes SNCF:
Service Relations Clients SNCF – 62973 ARRAS
také
http://www.tgv-lyria.com/fr/manage-your-train-booking/compensation
http://www.sncf.com/fr/engagements/conditions-generales-voyageurs

 

OUIGO 2 place de la Défense
CNIT 1
92053 Paris La Défense Cedex Francie
http://www.ouigo.com/contact http://www.ouigo.com/les-conditions-generales-de-vente
iDTGV 2 place de la Défense
CNIT 1
92053 Paris La Défense Cedex Francie
http://www.idtgv.com/idtgv/contactez-nous http://ventes.idtgv.com/CGV/idtgv/cgv-fr-FR.html
OUIBUS 38, rue de Seine, 94400 Vitry-sur-Seine http://fr.ouibus.com/fr/contact-us http://fr.ouibus.com/fr/conditions-generales-de-vente
Deutsche Bahn Servicecenter Fahrgastrechte, 60647 Frankfurt am Main, Germany. https://www.bahn.com/en/view/booking-information/passenger-rights/passengers-rights-claim-form.shtml https://www.bahn.com/en/view/home/info/gtc.shtml
HKX Hamburg-Köln-Express GmbH
Richmodstraße 6
50667 Köln
vasb@uxk.qr https://www.hkx.de/abb/
Thello Thello
Service Clients
B.P. N° 10308, 75563
PARIS CEDEX 12
Francie
https://www.thello.com/contact/Contact/index.html https://www.thello.com/_sitetools/sales-conditions/index.html
Trenitalia Piazza della Croce Rossa, 1, 00161 Roma, Italy http://www.trenitalia.com/tcom/Informazioni/Assistenza-e-contatti http://www.trenitalia.com/tcom/Informazioni/Condizioni-Generali-di-trasporto
NTV (Italo) Sede NTV S.p.A
Viale del Policlinico, 149/b
00161 Roma
http://www.italotreno.it/en/support-contacts

 

http://www.italotreno.it/en/terms-conditions

 

Eurostar Times House, 5 Bravingtons Walk, Kings Cross, London N1 9AW, Royaume-Uni https://help.eurostar.com/email/ http://www.eurostar.com/fr-fr/conditions-de-transport
Thalys Place Stéphanie, 20 BE – 1050 Brusel – Belgie https://www.thalys.com/be/fr/aide#contacts

nebo

Service Clientèle Thalys
B.P. 14
B – 1050 Brusel 5
BELGIE

https://www.thalys.com/img/1462779243/pdf/cgt/cgt-fr.pdf
Renfe Av. Pío XII, 110. 28036, Madrid. Telefon +34 902 320 320 http://www.renfe.com/FR/empresa/informacion_legal/index.html
Trenord TRENORD S.r.l.
Piazza Cadorna, 14
20123 Milano MI
Itálie
http://www.trenord.it/en/services/contacts.aspx http://www.trenord.it/it/assistenza/condizioni-di-trasporto.aspx
SNCB Rue de France 56, 1060 Bruxelles, Belgique http://www.belgianrail.be/fr/service-clientele/contact.aspx http://www.belgianrail.be/fr/service-clientele/conditions-de-transport.aspx
NS Postbus 2372 3500 GJ Utrecht, Netherlands http://www.ns.nl/en/customer-service http://www.ns.nl/en/terms-conditions.html
CFL 9, place de la Gare Luxembourg, 1616 Luxembourg http://www.cfl.lu/espaces/voyageurs/fr/contacts/formulaire-de-suggestion-réclamations nebo (+352) 4990 – 5555 http://www.cfl.lu/espaces/voyageurs/fr/hidden-pages/conditions-l%C3%A9gales/conditions-de-transport
Alsa Alsa
C/Miguel Fleta 4, 2 28037
Madrid
https://www.alsa.es/experiencia-alsa/opina-y-contacta/contacto https://www.alsa.es/condiciones-de-la-compra
SBB Chemins de fer fédéraux suisses CFF
Voyageurs
WylerPark
Wylerstrasse 123/125
3000 Bern 65
Švýcarsko
freivprpyvragryr@pss.pu http://www.cff.ch/groupe/les-cff-comme-partenaire-commercial/suppy-chain-management/pour-les-fournisseurs/agb.html
OBB ÖBB Customer Service
Postfach 222
1020 Vídeň
Telefon +43 5 1717 http://www.oebb.at/static/tarife/handbuch_fuer_reisen_mit_der_oebb_in_oesterreich/index.html
WESTbahn WESTbahn Europaplatz 3, 1150 Wien, Austria https://westbahn.at/en/questions-answers-2/contact/ https://westbahn.at/sonstiges/agbs/allg-tarifbestimmungen/

 

4.1. Zrušení rezervace a vrácení jízdného

Jízdenky podléhají výlučně podmínkám zrušení rezervace a vrácení jízdného jednotlivých provozovatelů pro každý typ jízdenky. Základní body těchto podmínek vám sdělíme před tím, než si jízdenky zvolíte. Pro více informací doporučujeme přečíst si smluvní podmínky daného provozovatele, abyste se ujistili, že pořizované jízdenky odpovídají vašim potřebám.

Vrácení jízdného je podmíněno dodržením podmínek zrušení rezervace náležitého provozovatele, které najdete v tabulce nad jednotlivými provozovateli. Upozorňujeme, že provozovatelé mohou účtovat poplatek za zrušení rezervace. V případě jakýchkoli dotazů ohledně změny nebo zrušení jízdenky se prosím před kontaktováním provozovatelů nejdříve obraťte na naše zákaznické oddělení přes odkaz www.trainline.cz/contact.

4.2. Kompenzace za zpožděné nebo zrušené cesty

Pokud dojde k zrušení nebo zásadnímu narušení spoje, který jste si zarezervovali, mohli byste mít nárok na vrácení jízdného nebo kompenzaci. Závisí to na smluvních podmínkách daného provozovatele. Ty si můžete přečíst v průběhu objednávání a před provedením platby.

Pokud nám provozovatelé dovolí jejich jménem vrátit jízdné nebo poskytnout kompenzaci, uděláme to. V opačném případě vám poskytneme údaje náležitého provozovatele a budete se muset domáhat nároku přímo u této společnosti.

4.3. Odpovědnost

Dopravní služby v souvislosti s jízdenkami zakoupenými přes naši rezervační službu vám poskytují daní provozovatelé. Smluvní podmínky stanovené jednotlivými provozovateli platí pro všechny dopravní služby, které jsou vám poskytnuty v souladu s jízdenkami, které jste si zarezervovali přes naši rezervační službu. Doporučujeme si tyto smluvní podmínky před rezervací jízdenek důkladně přečíst.
Upozorňujeme, že ponesete finanční odpovědnost za všechny rezervace zadané přes naši rezervační službu z vašeho účtu i za všechny opodstatněné a předvídatelné ztráty utrpěné společností Trainline Europe v důsledku porušení Smluvních podmínek z vaší strany nebo vaší nedbalostí při používání naší rezervační služby (včetně případů, kdy jste vědomě či z nedbalosti dovolili jiným osobám použít váš účet).

Trainline působí pouze jako oficiální zástupce provozovatelů uvedených v části 2. Trainline neposkytuje dopravní služby a zodpovídá pouze za poskytování rezervační služby.

5. Právo na odstoupení

Upozorňujeme, že podle spotřebitelského práva se na jízdenky nevztahuje právo na odstoupení.

6. Hypertextové odkazy

Naše webové stránky a mobilní aplikace obsahují odkazy na jiné webové stránky a aplikace třetích stran. Webové stránky a aplikace spojené s těmito odkazy nejsou pod kontrolou Trainline Europe a Trainline Europe nenese odpovědnost za obsah těchto odkazovaných webových stránek a aplikací. Trainline Europe poskytuje tyto odkazy pro pohodlí zákazníků a neznamená to, že Trainline Europe dané webové stránky navrhuje nebo doporučuje ani že se jedná o přidružené společnosti k Trainline Europe.

7. Platná legislativa

Tyto Smluvní podmínky se řídí francouzským právem, ovšem nikoli na úkor právních předpisů země, v které zákazník žije.

8. Spory

Veškeré spory pramenící z těchto Smluvních podmínek týkající se jejich platnosti, interpretace, plnění, zrušení, následků a výsledků musí být nejdříve oznámeny společnosti Trainline Europe, aby bylo možné dojít k vzájemné dohodě. Spory, které nelze vyřešit tímto způsobem, budou předány příslušným soudům podle podmínek veřejného práva.

9. Mediace

Upozorňujeme, že ve všech případech můžete vyžít klasickou mediaci, konkrétně s mediátorem pro cestování a turizmus:

pan Jean-Pierre Teyssier.
MTV Médiation Tourisme Voyage – P.O. Box 80 303
75 823 Paris Cedex 17

http://www.mtv.travel

10. Potvrzení/důkaz

Strany výslovně souhlasí s tím, že údaje obsažené v sytému společnosti Trainline Europe mohou sloužit jako důkaz o objednávce, požadavku a dalších faktorech týkajících se použití webových stránek a mobilních aplikací. Takové informace je možné zákonně předložit, zejména v soudním řízení, jako důkaz podobně jako jiné psané dokumenty.

11. Přijetí Smluvních podmínek

Potvrzujete, že jste tyto Smluvní podmínky obdrželi v čitelné a srozumitelné formě před plněním této objednávky.
Zadání objednávky na našich webových stránkách nebo přes mobilní aplikace obnáší plné dodržování a přijetí těchto Smluvních podmínek a závazek uhradit objednané jízdenky, což zákazník výslovně potvrzuje.
Protože se tyto podmínky mohou později změnit, v den nákupu platí verze, která je platná na webových stránkách v den, kdy došlo k plnění objednávky. Žádáme, abyste v době rezervace přijali poslední verzi těchto Smluvních podmínek. Pokud se změnami těchto Smluvních podmínek nesouhlasíte, musíte přestat používat rezervační službu, webové stránky a mobilní aplikace.

12. Trainline for Business

Trainline Europe nabízí službu zvanou Trainline for Business , která je určena výhradně pro firemní zákazníky (dále jen „podniky“).

Tyto Smluvní podmínky se vztahují na službu Trainline for Business podle konkrétních dispozic uvedených níže. Pokud existuje nesoulad mezi konkrétními dispozicemi níže a Smluvními podmínkami, budou mít konkrétní dispozice přednost.

Aby mohl podnik službu Trainline for Business používat, musí si vytvořit firemní účet. K tomu stačí zadat název podniku a další údaje v náležité části našich webových stránek (dále jen „organizace“). Podnik pak může pozvat své kolegy k používání služby Trainline for Business.

12.1. Zkušební doba

Použití služby Trainline for Business je zdarma během trvání dvouměsíční zkušební doby, která začíná datem vytvoření firemního účtu. Po uplynutí této doby již není možné zakoupit nové jízdenky bez registrace. Jízdenky zakoupené organizací před tímto datem však zůstanou dostupné.

12.2. Registrace

Aby mohla organizace používat službu Trainline for Business i po zkušební době, musí zaregistrovat každého aktivního cestujícího. Aktivním cestujícím se rozumí příjemce jízdenky zakoupené přes firemní účet (dále jen „aktivní cestující“).

Po zaplacení registrace můžete jízdenky kupovat jménem aktivního cestujícího bez dalších poplatků po celou dobu platnosti registrace.

Nabízíme dva druhy registrace:

Registrační období začíná dnem, kdy provedete první rezervaci jménem kolegy, který se tak stane aktivním cestujícím.

Trainline Europe si vyhrazuje právo nabízet různé registrace organizacím dle svého uvážení.

Organizace může začít nový druh registrace, kdykoli si bude přát. Nově zvolenou registraci obdrží pouze nově aktivovaní cestující. Registrační období již aktivních cestujících zůstane nezměněné.

Upozorňujeme, že můžeme sdílet všechny osobní údaje, které nám byly poskytnuty přes službu Trainline for Business s vaším zaměstnavatelem nebo cestovní agenturou vašeho zaměstnavatele, pokud si kupujete jízdenku přes Trainline for Business.

12.3. Fakturace

První den v měsíci musí organizace uhradit registraci za každého aktivního cestujícího nově aktivovaného během předchozího měsíce. V případě zpoždění platby o více než 15 dní může Trainline Europe zákazníkovi dočasně zablokovat přístup k službě Trainline for Business .

12.4. Blokace služby

Organizace může kdykoli přestat používat službu Trainline for Business ; stačí kontaktovat Trainline Europe e-mailem. Trainline Europe může také zastavit nabídku služby Trainline for Business , a to po prostém oznámení organizaci.

Jakmile bude služba zastavena, nebude již možné aktivovat nového cestujícího. Službu mohou nadále používat pouze již aktivní cestující, a to do konce jednotlivých registračních období.

Trainline Europe může také službu zastavit po uplynutí výpovědi o lhůtě jednoho měsíce adresované organizaci. V případě zásahu vyšší moci nebo porušení těchto Smluvních podmínek organizací může Trainline Europe tuto službu zastavit s okamžitou platností.

Trainline Europe nenabídne vrácení peněz za registrace, které v době zastavení služby běží.

12.5. Platná legislativa

Použití služby Trainline for Business se řídí francouzským právem.

Veškeré případné spory pramenící z použití služby Trainline for Business se musí nejdříve řešit mezi Trainline Europe a organizací. Spory, které nelze vyřešit touto cestou, připadnou pod jurisdikci komerčního soudu v Paříži.

13. Použití webových stránek a mobilní aplikace

Udělujeme vám oprávnění ke stahování, instalaci a používání mobilních aplikací na vašem mobilním telefonu, abyste měli přístup k rezervační službě v souladu s těmito Smluvními podmínkami. Mobilní aplikace je nutné stáhnout z App Store nebo Google Play.

13.1. Vaše použití

Náklady na přístup k rezervační službě (například poplatek za internetové připojení nebo poplatky za mobilní data) ponese uživatel. Přestože jsme se snažili pokrýt velký počet mobilních telefonů, naše mobilní aplikace nefunguje na všech telefonech. Seznam kompatibilních telefonů je k dispozici před stažením.
Podnikáme kroky k tomu, aby naše webové stránky a mobilní aplikace neobsahovaly počítačové viry a jiné zákeřné programy. Kvůli povaze sítí však nejsme schopni se vám v této souvislosti zavázat a doporučujeme, abyste se chránili před všemi počítačovými viry a jinými zákeřnými programy, které se mohou na váš počítač přenést po použití našich webových stránek nebo stránek třetí strany nebo které se mohou přenést na váš telefon po použití našich webových stránek a mobilních aplikací. Nemůžeme zaručit dostupnost našich webových stránek a mobilních aplikací, zejména v případě zásahu vyšší moci nebo pochybení třetí strany. Souhlasíte s tím, že můžeme uvést webové stránky, mobilní aplikace nebo rezervační službu do režimu offline, pokud to považujeme z důvodu údržby za nezbytné.

Pravidelně aktualizujeme mobilní aplikace a doporučujeme stáhnout si a nainstalovat všechny vydané aktualizace, jelikož nemůžeme zaručit opravu chyb v dřívějších verzích mobilních aplikací.

13.2. Duševní vlastnictví

Přístup k našim webových stránkám a mobilním aplikacím vám neuděluje žádná práva na duševní vlastnictví ve vztahu k těmto webovým stránkám a mobilním aplikacím, kromě práva je používat v souladu s těmito Smluvními podmínkami. Za žádných podmínek nesmíte reprodukovat, reprezentovat, upravovat, přenášet, zveřejňovat, adaptovat na žádném médiu, žádným způsobem ani žádným způsobem používat celé nebo části webových stránek a mobilních aplikací bez předchozího písemného souhlasu společnosti Trainline Europe nebo společností v její skupině. Jakékoli použití bez předchozího souhlasu společnosti Trainline Europe jakýmkoli způsobem, celé nebo části webových stránek a mobilních aplikací, může vést k náležitým právním opatřením, zejména k žalobě za porušení podmínek.
Je zakázáno bez předchozího písemného souhlasu společnosti Trainline Europe používat kterýkoli automatizovaný systém nebo software za účelem získání informací z našich webových stránek nebo mobilních aplikací (včetně scrapingu dat a přímého přístupu k API).